1a advent

yes. idag är det första advent! galet va tiden går fort! nu har jag varit hemma i 1 år! hihi. helt galet. vilket år! =) världens bästa Linnéa fyllde 10 månader i måndags! så om 2 mån blir det 1årskalas! helt galet! perfekt att hon fyller på en lördag! hoppas vi alla är friska då så vi kan ha kalas! jag ammar fortfarande, men tror jag ska lägga ner det i veckan. ska försöka. har försökt i många månader nu. hehe. men nu är hon inte så intresserad av att amma längre så det är nog dax o sluta, idag på morgonen ammade hon knappt 5 min på varje bröst. o sen har det inte blivit mer ammat. är nog dax o släppa det snart o börja banta på heltid! fniss. har ju inte gått ner NÅGOT än. är lika tung som när jag var höggravid. gissa om min kropp inte mår bra =(

har massa nya kort. men de hoppar ju aldrig över till datorn. haha.

får bli lite gamla bilder då =)

min söta lilla dinotjej!


tokunge!


titta va jag har!!!!!



ikväll är det final av ensam mamma söker. känns som det är ganska klara val endå. men men. ska bli kul o se! käkat lite för mycket mögelost på pepparkaka i helgen. men men. tränade lite idag iaf. gick kanonbra. hade knappt ont i kroppen alls. mycket najs!!  =))

va har du gjort i helgen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0