Min födelsedag

Idag fyller jag 29. började dagen med att bli väckt av linnean såklart. fniss. hon ville ju käka lite. men hon hade sovit i nästan 6h så det vart helt oki. hihi. bästa sättet o bli väckt på! bästa födelsedagsväckningen! sämsta var för 8 årsen när bror ringde o berättade att morfar hade dött under natten på min födelsedag =( så hemskt =(

idag har mamma pappa bror o hans tjej sandra varit här. vi har käkat smörgåstårta o jag har fått en ny skrivbordsstol som jag sitter i nu. sååå skön. med stöd för svanken åså så jag slipper ha kudde där. o så har vi fått 3st bärbara telefoner. så nu är det bara o ringa! fniss. alltid någon som är laddad!!



bror har tagit massa fina bilder på linnean åså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0