småland, bröllop, namnkalas.



Denna bilden är väl typ 2 dagar gammal. linnéa tyckte det vart jättekul att vi hade randiga strumpor på oss bägge 2. min lilla sötnöt! =)



åså typ 2 dagar gammal bild. linnéa somnade igemte mig med sin snuttegiraff. bara såååå söt!

imorn drar lilla familjen till småland. ska på bröllop på lördag. min BB-kompis Tille gifter sig med sin emelie!
tille föddes 1 dag innan mig så han hade det lite tufft innan jag fanns. hehe. så jag har känt honom hela mitt liv. ska bli kul att få dela hans dag!

veckan efter ska linnéa ha namnkalas. det ska bli jättemysigt. =) många fina vänner som kommer. mest gamla vänner för jag har kalaset hos mamma o pappa. är inte så lätt o ha det i lgh.

ne. nu tycker linnéa att jag ska leka med henne på heltid. som vanligt. fniss.

Kommentarer
Postat av: Chris

Härligt! Ja nu har jag en till blogg som måste spanas in ofta!

2010-07-29 @ 16:12:22
URL: http://kristallklarvinter.blogspot.com
Postat av: Chris

Åh just det ja, glömde ju svara på det. Men det var lätt. Hittade dig på facebook genom mejllistan vi fick på ÖF och sedan såg jag att du hade en blogg! =)

2010-07-29 @ 20:07:48
URL: http://kristallklarvinter.blogspot.com
Postat av: Panda

Vad roligt med allt spännande som händer! Kram!

2010-07-30 @ 19:06:00
Postat av: Burriburrsonja

hej! du är ju polly_p!

vet bara att du och jag var vänner på lunar, men kommer inte ihåg så mycket mer. loggade in där i kväll och hittade dig här:)

tänkte jag skulle skriva en rad!



Söt bebis du pressat ut!

Ska försöka komma tillbaka och läsa lite mer ingående!

2010-08-07 @ 23:27:33
URL: http://burriburr.se
Postat av: Helena

Nu får du uppdatera oss om namnfesten! :-)

2010-08-10 @ 14:02:29
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hej

Vi fuskade oss till poäng oxå :) Sen vill vi byta blöja ofta. Hemskt att låta dom gå så blöta länge! Kram

2010-08-11 @ 21:06:08
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0