Städningsförbud.

 

Igårvart jag på amningscentralen på Östra. Den snälla Bm sa att jag ska vila vila vila o att jag inte får städa o dona. men det är jääättesvårt o låta bli. vill ju inte bo i en soptipp! hemhjälp hade varit fettnajs!!

Idag ska vi till bvc och mäta o väga o kanske nått annat åså. vet ju inte va man ska göra där för det är första gången vi ska dit. linus har tagit ledigt från jobbet för att hänga med. vi ska även o snacka med en socionom efteråt för vi missade sista gången på föräldrarkursen eftersom vi var på bb då. o den gången skulle hon prata om första tiden hemma o parrelationen o lite sånt. o det kändes viktigt o gå på så vi ska få en liten privatlektion ist! hehe. hoppas det blir bra!



å

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Huvudsaken är väl det ;)

Ja, ta och vila ordentligt nu. Städa är INTE Bra. Jag dammsög senast igår - fick ligga ner hela eftermiddagen sen. Jag hatar damm, jag hatar skit - hur gör man när man inte ska dammsuga då? :P Martin gör ju inte rätt ju ;)

Puss bebis från mig

2010-02-09 @ 11:59:38
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0