Nu är hon född på riktigt!

Igår var det alla hjärtans dag o då firade jag o linus med smörgåstårta för det var ju linnéas beräknade födelsedag då! men istället firade hon dag nr 23 på utsidan av magen. fniss.

vi firade även med att ta första promenixen med barnvagnen!! =) till o från torget. haha. låter som en liten bit men f*n va ont det gjorde i fogarna. o på kvällen. hua. trodde jag skulle "dö". o idag är det inte skönt heller. segt att man fortfarande inte kan gå =(


Här är min lilla goding innan promenixen.




Mamma o bäbis på första turen i barnvagnen!



Varit lite depp nu på morgonen. Känns som man bor i ett fängelse. kommer ju ingenstans med min dumma foglossning o skulle jag åka nånstans så är det ju superbökigt. linnéa kan ju knappt amma o när vi försöker så ligger jag alltid ner.  man kan ju inte sitta o vara social o amma samtidigt. nån kanske vill låna ut sin säng så jag kan amma? haha. ska jag ta med bröstpumpen åså?! supernajs. inte.

hade varit så kul o träffa mina "bäbiskompisar" åså. men vill ju inte sitta som en looser o flaskmata när de lätt slänger fram brösten o amma. ne. folk får nog komma till mig tills vi kan vara sociala. =((((((((( tills dess får jag krypa tillbaka ner i sängen igen =((


Kommentarer
Postat av: Helena J

Varför skulle du vara en looser för att du flaskmatar? Är nog bara dina hjärnspöken som är i farten? Huvudsaken Linnéa får i sig mat så spelar det väl ingen roll hur. Det är inte lika lätt för alla helt enkelt. :-/ Ni är varmt välkomna till oss och flaskmata. Sängen kan vi också ha tillgänglig om så behövs. :-) KRAM!!!

2010-02-15 @ 09:53:46
Postat av: ema

Du är la ingen looser. Du är ju mamma till världens sötaste lilla nalle ;)

Kram Ema

2010-02-15 @ 13:44:03
URL: http://emabgood.blogg.se/
Postat av: Selma

Krama! Du kan aldrig vara en looser! Och en del saker rår man ju inte ens på att de är lättare för andra. Kram och puss

2010-02-17 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0