Nytt försök =)

gör ett nytt försök o ser om nån kommenterar =) fniss. är ju väldigt dåligt med kommentarer. hehe. o det är ju roligt o få =)

pluttan mår mycket bättre idag. helt frisk? har inte tempat henne idag iaf.

ikväll blir det nog en sväng på gym. hoppas jag. linus får kanske hem sin gitarr så han vill väl spela en massa. men jag har ju inte varit utanför lyan på några dagar nu så jag vill gärna komma iväg. hehe.

på torsdag är det JULJUBEL med timo räisänen! ska bli fetnajs! =)


såhär söt är min lillplutt när vi ska gå ut =) o vantar o skor åså då.

Kommentarer
Postat av: Helena J

Hihi, full mundering! :-P

2010-12-10 @ 13:24:45
Postat av: Livmoderskeppet/Panda

Söt bild:)! Hehe jag är dålig på att kommentera. Blir ibland rädd själv när jag får kommentarer... Vill inte att folk ska vara elaka osv så vågar knappt läsa dem när jag får.



Vad KUL att du fick prata med Timo och han verkade ju vara jättesnäll! Så himla bra! Hade han varit dum så hade ju man blivit så nere. Kram!

2010-12-11 @ 08:22:59
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0