Fy tusan va hemskt!

ska skriva om något superhemskt =(



råkade zappa förbi nått program igår. kollade bara typ 3 sek för det var så himlans hemskt.
ett program från afrika.
en liten kille på något år som satt o försökte amma sin mamma som låg död på marken.

ne fy hundan va sorgligt det var. stackars liten kille =((

ne, man ska inte klaga mer än nödvändigt på våra i-landsproblem... även fast man gör det.. suck.

den scenen berörde mig så himlans mycket, kanske extra mycket eftersom linnéa fortfarande ammar.
tänkte på att mamman i afrika kanske har låtit sitt stora barn amma för hon vet att det är bra o de kanske är fattiga o inte har vatten o sånt. jag får dåligt samvete när jag funderar på att sluta amma. men linnéa tycker ju inte det är så superkul heller nu. ammar kanske bara 5-10 min per dag nu. ist för flera timmar per dag. tror att jag ska amma året ut iaf. sen ska jag banta utan dåligt samvete. woohooo! =)


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 12:20:31
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0