Gräsänka =(

Linus drog till stockholm med jobbet idag på morgonen, kommer inte hem förren imorgon kväll =( helt själv är man ju aldrig iallafall. har ju lilla linnéa som är mysigt sällskap o mina 2 katter oliver o zingo =) är ju lite småsjuk fortfarande så jag kan nog inte träffa folk. om inte folk vill komma hit då. men det händer inte så ofta. är ju lika långt för mig o åka till folk som för folk o åka till mig. men men. alltid kul när nån vill hälsa på iaf! =)

panda o ringo var här en snuttestund igår iaf. hon ska passa mina djur nästa helg när vi ska till kalmar på bröllop! sååå snällt! =) 

linnéa är ute o går lite nu. i gåstolen. pratar en massa o kollar in mitt rum =) sötnöt!

lite gamla bilder då

tequila rose med helena hade inte varit helt fel =) fast jag ammar ju än så länge =) vad är det andra för rosa grejs vi dricker?!?!?!?!

finast i stan
min åskboll är bäst!


gu va jag saknar o puzzla!!



mamma o pappas lånetorp.


coolt med ogräs som är högre än migsjälv. haha.


olivergos

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, jisses vilket gammalt kort på mig. :-P Tror säkert drinken är Passoà med nån dricka till.

2010-08-21 @ 11:21:14
Postat av: Viktkamp

tequila rose är såååå gott :D

2010-08-21 @ 21:34:13
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Mia / Ärta

2010-08-22 @ 06:52:31
Postat av: Mia / Ärta

Oops.

Skulle ju skriva att det går utmärkt att dricka alkohol medan du ammar. Däremot inte supa när du ska ta hand om en liten bebis på natten.

2010-08-22 @ 06:55:24
Postat av: polly

ne vill inte dricka alkohol alls när jag ammar. men sen blir det kanske ett litet snappsglas tequila rose =)

2010-08-22 @ 10:45:18
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: sara

hej.

vart har du köpt din åskboll o vad kosta den. så fin:) kram

2010-09-13 @ 21:46:26
URL: http://familjensethsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0