Snäll så snäll.

Linnéa är snäll mot mamma idag. efter morgonamningen mellan typ 8-9 så har hon låtit mamma få äta frukost ifred, vi har varit o shoppat lite o så har jag fått käka lunch åså. najs. nu ligger hon o sussar i bilbarnstolen. natten vart lite jobbigare, hon vaknade vid hum 4 tror jag o sen när hon käkat klart så låg hon typ bara o gnydde o sparkade mig i magen i några timmar. halvslumrade till 8. hihi.

idag är det 1a april o skärtorsdag. vart har tiden tagit vägen!? PÅSK? galet! jag har varit i en dimma i ca 2 månader men nu börjar dimman lätta o det är jätteskönt! linnea är världens goaste och ler o skrattar mest hela dagarna. utom när hon är hungrig då. men det är ju hennes sätt o säga till när hon är hungrig. men oftast så fattar jag det innan hon börjar skrika.



Min goa glada lilla bäbis med älgtröja! Bilden är från igår =)
Fick byta kläder innan idag då de blev nerkissade. fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0