Ingen tunga.

idag behöver jag itne "pensla tungan" på linnéa med medicin mot svamp i munnen! tjoho. har ju gjort det efter varje amning i 5v nu. så det är såååå skönt o slippa det nu! puh. mysigt o låta lillplutt somna efter amning utan att behöva väcka henne o pensla med illasmakande grejjer. tror hon åså är nöjd. ligger o sover i min säng nu.

för övrigt så hostar vi ikapp =( inget kul när lillplutten är sjuker. fast hon har ingen feber. bara hostig som bara den o lite snuvig ibland.

vi missar "sömnkursen" som vi skulle gå på idag. dumt. men bara vi blir friska till nästa måndag när vi ska på massage!

för övrigt blir maten lidande när jag är sjuk eftersom linus inte har körkort så kan vi inte åka till willys o veckohandla. skitsegt o inte ha mat typ. bara frysen o skafferiet o vända sig till. önskar jag hade lite grönsaker iaf. är ju veggie. o lite bananer. o apelsiner så man kanske blir frisk nångång. sux.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men nåt kan han väl handla på vägen hem? :-) Två kassar borde han få med sig i alla fall? Det lyckades jag få med mig hem i alla fall när vi bodde i Tuve.

2010-04-26 @ 12:21:13
Postat av: polly

jo lite nödproviant kan han få med från hemköp. men det är ju så dyrt där =(

2010-04-26 @ 12:29:54
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0