Hittills idag....

Linnéa vaknade vid 6 idag. av att gny lite o så att jag vaknade. gick upp o förberedde frukost till mig, diskade, körde tvättmaskin, fixade med djuren, sen vid 8 tyckte jag att lillplutt skulle käka o sen käkade jag frukost medan lillplutt satt o skrattade o pratade med mig, sen lagade jag lunch som jag ska ha senare nångång, o nu sover linnéa! jag o linnéa sov 8h i sträck inatt åså! mycket najs! jag är fortfarande lite hostig o lillan åså. men ingen feber. najs.

på lördag flyttar mina marsvin =( jag har varit allergisk mot hö i 1½ år och nu orkar jag inte må dåligt längre!! de kommer o få de bättre hos någon som kan gosa med dem utan att ögon o näsa rinner. sorgligt men sant. blir slutet på 10 år med spåndjur. har haft 1 hamster, 1 kanin och kanske 15st marsvin sammanlagt.


Thermotroll när han käkat tomat! (inget mördarmarsvin)

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Så söt :)



Sv: Var glad så länge tant röd håller sig borta :) Skönt när man slipper henne.

2010-04-28 @ 14:34:17
URL: http://www.frokenvitkig.com
Postat av: Helena

Åh, har hittat ditt märke! ;-D Se länken.

Postat av: Gealach

Nej, vad trist! Jag kan ju inte heller skaffa fler grisar, dessvärre är det själva djuren jag inte tål... :-(

Nu är Ninus ensam, men vi har planer på att titta på "allergivänliga" kaninraser och kanske skaffa en sådan som sällskap till honom.

2010-04-28 @ 17:14:36
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Fröken Viktig

sv: Det är jag som har gjort halsbandet :)

2010-04-30 @ 11:10:16
URL: http://www.frokenvitkig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0