förkyld =(

jaha. då vart det min tur o bli sjuker. ont i halsen, snuva o hostig =( tror inte att jag har feber än dock. segt som fan. ska ligga i sänga hela dagen typ. hoppas linnéan går med på att jag inte orkar roa henne så mycket idag. hehe. nu sover hon iaf. hon sov 9h inatt. med lite "gny" till o från sen kl 4. men både hon o jag somnade om några gånger tills kl 7. o då hade hon inte käkat sen kl 21! najs. tycker jag men det tyckte inte mina bröst som höll på o sprängas. haha. så lillplutt fick en ordentlig frukost. hehe.

imorn fyller hon 3 månader! ojojoj va tiden går fort! första 1½ mån var jag mest i en dimma men nu är det kanon! så skönt att hon kan sitta lite själv och underhålla sigsjälv med o titta på saker. i början ville hon inte vara själv 1 sekund och det var lite jobbigt. men endå mysigt. fast skönt o få vara lite själv ibland åså.

idag ska jag jobba på att inte pussa på hennes goa kinder. vill ju inte smitta henne. kommer bli svårt o låta bli o pussa på henne. min lilla godis!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Haha! Jag tyckte mina var alldeles utmärkt stora innan :P De räckte och blev över då liksom. Men när de svällde upp så var det helt galet. Nu har de lugnat sig lite. Det gjorde så förjävligt ont när körtlarna var stora som hus och man dessutom fick feber ju :(

Krya på dig

2010-04-21 @ 11:49:21
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Helena

Krya på dig! Kram!

2010-04-22 @ 07:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0