Feber feber feber

stackars lilla linnéa hade 38,9 grader som högsta temp igår som jag tog. hua. hon var så himlans varm. trodde jag kunde steka ett ägg på hennes panna, lillskrutt. tempade henne inatt o då vart det borta. puh. fast då hade jag feber ist. 38 grader. hua! jäklans skitförkyldning! o ingen mat har vi här hemma. linus kan inte storhandla för han har inget körkort o katternas mat tar slut idag. så på nått sätt MÅSTE jag ta mig till djursjukan o köpa ny mat. vill verkligen att linus ska ta körkort snart!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Stackars linnea!



Du, hur funkar det med pumpen? Pumpar du alltid bröstmjölk innan du ger henne? Jag måste börja pumpa mer för att ge henne nu. Hon går inte upp tillräckligt :/ får tvångsmata henne lite :P

Går du över till ersättning nu när du lagt av pumpen, eller är det brösten?

Kram

2010-04-23 @ 15:26:23
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0