8h!!

weee. lillplutt sov 8h i sträck inatt. guu va skönt! känner mig nästan lite snurrig för att jag sovit "för mycket" inatt. fniss. hon är så go! hon brukar vakna på morgonen/natten o vara glad. tycker jag är mysigt. inte skrikig för hon är hungrig utan glad men endå hungrig. alltid mysigt o säga "gomorgon" o så ler hon. aaaah. helt underbart!

nu ska jag städa hos piggisarna o duscha o packa sista grejerna. idag är det sista dagen man får köra med vinterdäcken på! hihi. så idag ska jag åka till småland så pappa kan hjälpa mig lägga på sommardäcken. annars får man ju böta 500 pix om polisen tar en! humf.


Linnéa myser med morfar på mammas födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0