Uppe tidigt idag åså.

Haha. idag vaknade jag när det vart mörkt ute. kl vart inte ens 6. sux. men det är bara o gilla läget. sov ju från 21.30 så det blev många timmar endå. glott lite på serier jag spelat in i veckan o nu sitter man här.

Idag är det städning, tvättning, städning hos piggisarna, veckohandling och "beatles-konsert" som står på schemat. så det är nästan som en vanlig söndag. förutom att jag inte ska gå på bio då. fniss.


weee. nästa vecka är det bokmässan igen! här är en bild från förra året =)



Detta är en bild som jag tog för typ 1 årsen. attans va jag vart duttig då.
har för mig att jag gick ner 17cm i midjan då! =) ska jobba på det nästa år igen. haha.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kortet låg löst i väskan. Så jag har trott att det åkte ur väskan när jag drog ut jackan. Men icke. :)

2009-09-20 @ 13:49:13
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0