Lyckorusar.

Hehe. japps det är dax för ett nytt inlägg. lyckorusar vidare i livet men kan inte skriva om varför. hehe.

Har inte varit någon brand här på typ 1v nu o det är ju najs. i helgen vart jag hemma hos mamma o pappa en runda. träffade lite gamla gymnasiepolare åså. det vart roligt o snacka lite gamla minnen o kolla hur de hade det o så. på vägen hem åkte jag o bror till ullared. shoppade för typ 1500 pix. hehe. men mest nödvändiga grejjer fax. sen mötte vi upp mamma o pappa i varberg o så käkade vi supergod plankstek o firade deras plywood-bröllopsdag! (29 år!)


Annars är det mest klippa gräs på jobbet som gäller.
Varit helt sjukt trött i veckan åså. igår somnade jag kl 20.
Idag ska jag minsann försöka vara vaken till 22 så jag kan
se Idol o LYXFÄLLAN!!

Imorn firar jag o älsk med smörgåstårta. mums mums.
o på söndag blir det "beatles-konsert". najs.

Kommentarer
Postat av: Pandan

Hurra! Jag blir så glad när jag läser om hur glad du är! Puss puss

2009-09-18 @ 12:43:03
Postat av: Helena

Varför kan du inte skriva varför du lyckorusar? Klart du kan. :-) kraaam

2009-09-18 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0