OJojoj

Japps. jag har varit sjukt dålig på o uppdatera här. senaste dagarna kan jag skylla på att vi faktiskt inte har något internet hemma!! dumma comhem!! på måndag kommer det nån tekniker hem o ska fixa det förmodligen. hoppas verkligen att man får avdrag för att man inte har haft internet på 1v sen!! morrmorrmorr. väldigt jobbigt för internetberoendet. jag har kollat nätet lite på jobbet dock. fniss. o då gnäller jobbarpolarna på att man är osocial som sitter vid datorn alla rasterna. fniss. men men.

nu är jag hemma hos mamma o pappa. pappa fixar lite med bilen o jag försöker vila så mycket det går. har foglossningshelvete o ond arm eftersom jag tog svinissprutan igår.

nu är det dax för film!

Kommentarer
Postat av: Pandan

com-ondska borde de kallas! Stackars som har ont! Kram

2009-10-28 @ 02:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0