Svenson-bäbis!

igår vart jag o linus hos bm igen. tog blodtryck på mig o sen blodprov (hua). mätte magen o lyssnade på hjärtljud. magen var preciiiiis så stor som den skulle vara o hjärtljuden vart perfekta så bm kallade bäbisen för en svenson-bäbis! fniss. så sött. har hört bäbisens hjärtljud 3 ggr nu. första gången vart det sååå nära att jag började lipa. kändes så stort! nu så får man nästan tänka på annat för att inte börja lipa, men det går lite bättre. hehe. ska till bm om ca 2v igen, på lenas födelsedag minsann! hihi. jag kunde gå vilken tid som helst för då är jag tyvärr arbetslös =((( *lessen*

nedu. dax o åka till jobbet, tänkte ta 1h semester idag o så har vi "bönemöte" i flera timmar idag så jag överlever nog med min foglossning får vi hoppas. fniss.

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad kul att allt går bra! Tack för kommentaren på bloggen :)

2009-11-18 @ 06:18:43
URL: http://pennielane.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0