Slakten av frölunda.

Hehe. idag är det gött o åka till jobbet. HV slaktade ju frölunda igårkväll, blir kul o reta gubbsen på jobbet. mohaha. hade jag haft kvar mitt förra jobb hade det varit ännu roligare. haha. men men, tur det, för hv leder ju o frölunda är ju väldigt nära strecket. fniss. nog om sport!

igår käkade jag på paprika med anna, myyys, har ju inte träffat henne på 1½år eftersom hon bor i danmark nu. jag vart dock sjukt trött. mår kasst idag åså. dumma huvudvärk som fortsätter o känns som man har snor i hela huvudet. hua. hade nog igentligen stannat hemma idag,men jag har som sagt var bara 3 dar kvar o jobba o 2h semester o så har jag redan fått lönen för denna månaden o vill inte betala tillbaka pengar. haha. o så kanske kanske sandra har fixat med GLÖGG O PEPPARKAKOR idag o det vill man ju inte missa. har ju varit toksugen på glögg ett tag nu!

ska du skriva julkort iår?!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0