Helgen!

Det har varit en ganska bra helg endå. i fredags så kollade jag o älsk på en vampyrs bekännelse, och jag satt upp hela tiden för att jag inte skulle somna i soffan. fniss. o jag klarade se en hel film på en fredag! inte dåligt alls! fniss. blev lite onyttigheter till filmen åså. fniss.

i lördags vart jag på frukost med tjockisarna från familjeliv. 5st vart vi, eller 10 om man räknar med alla bäbisarna i magarna! myys. jag är typ helt sjukt dålig på o fika i stor grupp, men tycker det är kul o sitta med o lyssna iaf. haha. alltid lär man sig nått nytt. som att bröstmjölken inte bara kommer ur bröstvårtan!?! jaja, jag får väl börja läsa på lite mer om hur allt funkar. fniss.

på kvällen vart jag på mysig middag/biodejt med helena. vi käkade mumsegod grekmat o sen såg vi bröllopsfotografen. den vart svinbra, men det vart helt sjuuuukt varmt inne i biosalongen!! mådde fan illa halva filmen för det var så varmt. men men, filmen vart väldigt bra!

igår så vart det inte roligt nånstans. hade skitont i höften o magen men det var sååå mycket som skulle städas o fixas med i lgh så när jag vart halvklar så bröt jag ihop totalt. fick vila i flera timmar innan jag kunde fortsätta med resten. men tillslut blev allt klart iaf. o det vart skönt o gå upp idag o se allt fint! =)

13 dagar kvar o jobba nu o 2 semesterdagar o ta ut! naaajs! idag ska jag på akupuktur åså.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad heter du på familjeliv? Jag finns ju också där ju... :) kram

2009-11-11 @ 22:46:19
URL: http://camilla-martinsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0