Första dagen som arbetslös.

Vaknade vid 7.30 idag. hehe. får se hur lång tid det tar o vända på dygnet. fniss. kollade på veckans avsnitt av oskyldigt dömd. attans va spännande det var. fniss. fia vart ju död men så kom persbrandt o räddade henne. haha.

kl är snart 12 o jag är rastlös! hunnit städa hos piggisarna åså. deppat lite för att det så dåligt med inlägg i min blogg. kanske inte så kul blogg o läsa. haha. hoppas att linusen vaknar snart. idag ska jag försöka stoppa honom från att köpa en 50' tv på avbetalning. får se om jag lyckas.

tror jag ska börja puzzla lite nu. lite sugen på jan van haasterens 1000 bitars "at the beach". o nästa puzzel får minsann bli "x-mas", när jag fått lite mer julstämning!




Kommentarer
Postat av: Helene

Tur att du har dina puzzel så att du inte klättrar på väggarna!

2009-11-28 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0