Förlossning igen.

Japps, är man inte jagad när man sover så drömmer jag om förlossningen. haha. jag börjar bli livrädd för att gå o lägga mig. humf. tycker ju att man borde vant sig vid mardrömmar nu när man har haft det typ varje natt sen man blev gravid. men ikke. fniss. inatt vart jag på förlossningen igen, värkarna gjorde inte så ont o sen avstannade de så jag fick åka hem. jag hade även med mina katter till bb!! inte så konstigt då jag nojar mig för vem som ska ta hand om mina djur när vi är på bb =((



Zingo o Oliver slappar lite.

Kommentarer
Postat av: Gealach

Låter som alla spännande drömmar jag hade inför bröllopet. Jag har faktiskt skrivit ned alla drömmar för att kunna skratta åt i efterhand... :-)

2009-11-19 @ 08:52:35
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Camilla

Haha. Det är jättevanligt att drömma mardrömmar när man är gravid. :) har hört massa konstiga saker.

2009-11-19 @ 09:40:56
Postat av: polyl

japps. det suger o drömma mardrömmar hela tiden när man är gravid. man vill ju vila när man sover!

2009-11-19 @ 16:00:04
Postat av: Maria

Tror det är kroppens sätt att bearbeta och förbereda en på vad som komma skall.



2009-11-19 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0