Nacksmärtor.



Mår dåligt så in i helvete. Låg med min nacke på linus arm igår när vi satt i en soffa. trodde han hade sin arm på ryggstödet men det hade han inte så tillslut så orkade han inte hålla upp mitt huvud utan släppte ner armen fort o det  knäckte till i nacken. har haft skitont i nacken sen dess. fyfan säger jag bara. hatar o ha ont i nacken =(

får se om jag orkar köra bil till vikingamarknaden idag. mår illa =(

va ska man göra? vila är inte bra har jag hört. men lätt o göra nått när man har ont i knappt kan vrida på huvudet!

Ledsen

Kommentarer
Postat av: ema

klippt 2 alvedon 500mg och 1 ipren 400mg.

Så ska det nog bli lite bättre

2009-05-03 @ 02:12:09
URL: http://emabgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0