kul helg!



Det har varit en väldigt trevlig helg. I fredags var jag på liseberg med annelie o käkade baugette o spelade massa o shoppade lite o kollade på underbara Miss Li!! =)

I lördags så vart det grillning med Linus o Göran o sen på kvällen kom Helena o Pilen förbi o vi kollade på robinssonfinalen. sux. jarmo är ju den rätte vinnaren!! sen lirade vi 2 sortes buzz o jag vann bägge gångerna =) heheh.

Idag har jag o Linus varit hos Annelie på födelsedagsfika. sen blev det även promenix vid havet. har ju även varit svinvarmt i helgen! vart även 19 grader hela natten! shit vilket väder alltså!

Nästa vecka ska vi börja plantera sommarblommor. ska byta ut all jord ur lådorna på våra ca 800 skötselgravar åså. puh. kommer bli tungt o slitit. ser inte fram emot det så mycket. men men. det kanske blir kul. hehe. men mest tungt. vart kämpigt med vårblommorna o då vart jag bara med på hälften. o nu ska jag vara med på alla, plus att vi ska byta all jord åså. men jag har ju sjukt mycket mer muskler nu än va jag hade första veckan så det kanske går bra =) hehe.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaaa, det var najs med Buzz! :-)

2009-06-02 @ 13:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0