Haglar hästar!

vaknade 45 min innan klockan skulle ringa av att det haglade så in i helvete! t.o.m billarm gick igång utanför mitt fönster! det övergick i ösregn. det bara forsade ner för vägen utanför mitt fönster! kallt är det åså. 8 grader. brrr. ser INTE fram emot o jobba idag. är ju inget kul när det regnar o man ska jobba utomhus hela dagen. men men,

funderar på o ta upp ridningen igen. saknar påpplarna så himlans mycket. men vi får se. är ju trotts allt en väldigt farlig sport o hålla på med o mina knän är ju verkligen inte på topp heller. en islandshäst hade kanske varit det bästa. eller så får jag bli kusk till en shettis! hade åså varit mysigt! =)


Nedu. kl är efter 6 o jag ska minsann åka till jobbet. ska börja lyssna på del 2 i milleniumtriologin idag hade jag tänkt! spännande lyssning i bilen när man pendlar!


va ska du göra i veckan?!


Kommentarer
Postat av: Ema

Tjo! Jag ska minsan åka till höör imorn för 2 dagars gips utbildning. Sen blir det massa jobb och en tripp med fonzo till jnkp och kolla med ultraljud på hans mage.

Sen ska det letas upp nån bra konsert som man kan åka på i sommar..

2009-05-04 @ 12:11:59
URL: http://emabgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0