Sjukgymnastik

Ska snart åka iväg på sjukgymnastik igen. Ska bli roligt. klart man är motiverad att träna upp sitt lilla knä. om exakt 3v börjar jag jobba o då måste jag ju vara i toppform. hehe. eller iaf kunna gå ordentligt. o så måste jag ju i mitt yrke som trädgårdstomte kunna ligga på knä o rensa ogräs. hehe. Mindre nöjd att jag har gått upp ca 2kg sen jag blev arbetslös. fast jag är ju inte så aktiv nu heller. blir att försöka gå ner i vikt igen tror jag! humf.

Imorn är det bio o på lördag är det födelsedagsfest hos darling o melodifestivalfinal! annars är det inte så mycket inplanerat. kansek blir en ullaredsresa om jag orkar det. hehe.

O så lite gamla bilder.....



Jag o Linus 6/1 2005! spana in mina söta tofflor! o linus små dreads!




Vacker vinterdag 2005. Har fortfarande kvar min finfina jacka!! Löööve it.


Thermotroll och Isola. Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi, vad söta ni var (och är)! :-)

2009-03-09 @ 12:33:03
Postat av: Amanda

Vad glad jag blev för berömmet i bloggen :)

Fortsätt gärna att läsa och tipsa vänner!

Timos konsert var fantastisk!

2009-03-09 @ 15:22:38
URL: http://decorum.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja den bilden var jävligt rolig :D

2009-03-09 @ 19:49:07
URL: http://jennysvensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0