Sista dagen som 27åring.

yeee. imorn fyller jag 28! den 28e! lite magiskt. o kul att fylla år på en lördag! Då blir det party, jag o linus firar födelsedagarna ihop, mycket smidigt. han fyller år om 2v! så det blir massa folk imorn. blir roligt. jag har kännt mig som 28år i typ 2 år nu, så jag vet inte om jag kommer börja nojja inför 30årsdagen imorn. haha. vem vet. 28 känns som ett bra år att vara. får hoppas att det blir bra.

Ja o älsk var på IKEA i förgår o köpte bokhylla till linus rum.
De har typ 40st gångar lager. o de är stoooooora. galet!
linus är längst ner i en av gångarna. hehe.



Igår satt jag o Oliver o kollade på tv. han satt i mitt knä
o jag passade på att ta en bild på oss! fluffisen håller på o
tappa sin vinterpäls nu så det är hårigt som fan här hemma!
snart blir han av med sin stiliga krage!



håller på o städar. har en kompis som kommer över om hum 50 min. min äldsta kompis. hehe. hon är typ 45. hehe.
o sen ikväll kommer ju cornelia från stockholm! o så kommer Helena o pilen åså! najs. vi ska kolla på finalen av lets dance! nedu. dax o fortsätta städa.


va ska du göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Helena

Yes, jag ska kolla final med er ikväll. ;-P

Sen blir det nog en sväng till Peacock efteråt.

Å så är det ju festen hos er imorrn! Tjohooo!

2009-03-27 @ 12:47:39
Postat av: Kaksimas

Jag ska se Dia Psalma i Gisleparken :D

2009-03-27 @ 14:36:53
URL: http://blogg.kaksimas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0