Så var man säsongare igen då.

Fick inte det fasta kyrkogårdsjobbet. så dödbrännare blir man inte. det gick internt. typiskt. men inte så oväntat. men det blir jobb på en annan kyrkogård nu. ska bli roligt o träffa lite nytt folk. även om de inte är så många. kommer att få anställningspapper imorn! kul! ska bli "mysigt" o jobba på kyrkogård igen. det är nån slags "ro" med att jobba på kyrkogård även fast det kan vara stressigt som med vilket annat trädgårdsjobb som helst så finns det en lugnhet där som jag saknar. ska bli kul o få hålla på med gräs igen åså. många årsen sist. köra åkgräsklippare o gå med trimmer!

ca 2 mil till jobbet men motorväg i kanske 1 mil så det ska nog gå bra. tråk att inte få fast jobb men det känns helt oki endå! kommer o jobba med typ 4 st gubbar o 1 tjej som är i min ålder. så vi får hoppas att vi trivs ihop!



kort från en annan kyrkogård. får hoppas att de inte har lika många småååå buxbomshäckar o klippa! eller min rygg hoppas på det! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Men, försvann min kommentar`? :-S

2009-03-05 @ 10:59:08
Postat av: polly

mmm. vill inte lägga upp var jag ska jobba =)

2009-03-05 @ 14:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0