Nej tack!

Har tackat nej till så många jobb(intervjuer) nu så jag har tappat räkningen. Ringer nästan varje dag nu om olika jobb som jag har sökt. hehe. kul att man är poppis, men synd att det inte leder till fast jobb. men men. ska nog skola om mig till fastighetsmäklare om jag kommer in i borås till hösten! orkar inte vara säsongare mycket längre till.

idag är det sooooool sooool o varma solstrålar. ska väl ut på mina dagliga promenixer men börjar bli lite trött på o gå i mina kvarter. kanske ska man åka o gå nånannastans, men var?!? hehe.

stackars linusen har varit sjuker i flera dagar. tråk.

igår vart jag hos bror i flera timmar o lirade carcassonne! de vart najs!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hon kan det ibland. Men här låg hon ner. Vårat trick går ut på att hon ska balansera den på nosen :) Balansövningar du vet. Stella är bäst =)

2009-03-17 @ 12:17:06
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Helena

Hehe, vad härligt att vara eftertraktad på jobbmarknaden! :-P

2009-03-17 @ 16:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0