Hett med Timo Räisänen.



Mumsig bild på Timo som jag hittade när jag googlade! hehe.

måste ju bara skriva om konserten igår! stod att den skulle börja kl 19 men det var tydligen INSLÄPPET som var kl 19 på storan här i göteborg. så först stod jag ute o frös som fan i 30 min o sen blev det en timmes seg väntan inne på storan! de 4 första raderna i storan var tydligen vanliga stolar! jag satt på rad 4 o har ganska ont i sittbenen idag! gaa.

men så till konserten. började med högt dunkande, typ som pulsslag. maffigt. o så kommer timo in på scenen o pulsslagen fortsätter. blått ljus från alla håll o kanter på timo o så börjar han sjunga världen finaste låt. min absoluta favolåt CREEP av Radiohead. han sjunger den till endast pulsslagen! eller taktslag kan man väl säga om man ska snacka rätta musiktermer. det var helt fantastiskt! så vackert! så naket!

Jag rös heeela låten igenom o tårarna trängde fram. shit vilken öppning, halleluja moment!!! verkligen mitt livs starkaste musikupplevelse! hans kom in med lite syntar på vissa ställen åså. shit va vackert det var!!!! gaaaaaaaaaaa.

det var en helt fantastisk spelning! bara timo med sina guror o hans på sina syntar. var såå coolt. så naket (även fast han inte strippade denna gången). vilken konsert! kul att se honom i denna tappningen. vilken artist! ojojojoj. synd att det inte blev någon rec i GP idag =( inte på nätet iaf. hade varit kul läsa om det bara var jag som vart helt trollbunden hela tiden!

förutom creep så tycker jag att en cover han gjorde på en nine inch nails låt vart helt fantastisk. o sista låten I'm indian!

behöver jag säga att han får 5/5 i betyg av mig? wow. ska leva på denhära konserten länge länge länge! får se om någon annan slår den iår. känns som det kommer o krävas att jag får se madrugada en gång till då! eller franz ferdinand! eller ännu bättre RADIOHEAD! hehe.

drömde även om timo inatt! fniss!

Kommentarer
Postat av: Helena

Pippi-tröjan!!



http://webshop.kii.se/system/search/product.asp?id=2888



Även i lila/blått:

http://webshop.kii.se/system/search/product.asp?id=2887

2009-03-05 @ 11:00:32
Postat av: polly

hehe. nja. lite fejkpippi. fast det står ju en uppdaterad version av den så =)

2009-03-05 @ 11:10:47
Postat av: Helena

Jaa, men fin var den :-)



Kan förresten varmt rekommendera filmen "Män som hatar kvinnor". Iaf jag som inte läst den tyckte den va skitbra! Full pott!

Pilen saknade dock karaktärerna lite från boken - dom var inte riktigt samma. Så det är synd att läsa boken före så sett.. :-/

2009-03-05 @ 11:14:50
Postat av: Tess

hej hej har lagt upp en artikel från aftonbladet om flickan som läkarna gjort tabbe efter tabbe på så hon tyvärr dog av det.. läs om du vill stackars liten...



annars ha en toppen dag



kram

2009-03-05 @ 11:18:54
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

haha lite ful-hott vare väl ;)

2009-03-05 @ 18:14:49
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: polly

ne mest bara snygg hottie

2009-03-05 @ 18:38:00
Postat av: Alexandra

va liten han var-... Haha. Inte för Martin är så stor heller, men han skulle inte posera i endast typ kallingar heller =P

Haha

Usch ja. håll tummar för mig. ska gå upp ur sängen nu o äta lite mer panodil o hoppas på det bästa med tentan.

2009-03-06 @ 11:15:10
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0