Hemma.

är hemma hos mamma o pappa nu. bror är åså med. är mysigt o vara här. lugnt o skönt i den lilla hålan som jag kommer ifrån. skulle lätt kunna flytta hit igen, men då får jag ju inte med mig linusen så man får väl stanna kvar i götet. igår var ja o bror på ge-kås (ullared) o jag shoppade 2 nya puzzel. the party tror jag den  ena heter o sen ett med friidrott.

igårkväll glodde familjen på tv o puzzlade samtidigt. mycket trevligt!

idag pysslar jag med min bil. ska bli finfin hade jag tänkt mig!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ååååh, vilken söt farmor!! (kunde av någon anledning inte kommentera i det inlägget?) Vill också ha en sån farmor! :-)

2009-03-24 @ 10:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0