Håll tummarna!!

Fick reda på att nån kyrkogård har ringt min chef idag! hehe. o det låter ju lovande!! Håll tummarna!

brossan fick jobb idag! massa grattis! va en runda hos honom o lirade carcassonne och kingdoms o käkade lite linsgryta ikväll! najs!

knät har inte alls varit på gott humör idag. morr. o det andra knät gör åså ont. bläää.

för övrigt så är jag nöjd med mina materialististsisots .. mina saker! bil, 4a, garage, tvättmaskin, diskmaskin, dator, tv, soffa, säng, instrumment osv. ja. mycket nöjd!

nu är det bara fast jobb, make, barn som jag saknar! hehe.

















Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna! Hoppas din fd chef är snäll mot dig och rekommenderar dig varmt! :-) Kram!

2009-03-03 @ 08:28:05
Postat av: Alexandra

sjukt söt bild

2009-03-07 @ 22:10:09
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0