Dag 1...

japps. idag har jag börjat på mitt nya jobb. det var lite nervöst o åka dit o lite svårt o sova inatt såklart. men men. inatt kommer det o gå bättre. alla gubbarna (japps. bara typ 55+) verkar helt oki. än så länge iaf. börjar en till tjej om 2v. kul! har fixat med kläder o åkt runt på alla kyrkogårdarna o församlingshemmen o hälsat på folk o kollat runt. har tagit hela dagen.

har även varit o kollat i deras kylrum där de förvara kistorna innan begravningarna, var ganska många kistor där nu. o denna lukt! gaa. kommer nog aldig o vänja mig vid den. hehe. fast det är ju inte sååå farligt. var bara inte riktigt kul o käka pizza precis efter jag varit i kylrummet. värsta idag var när en pappa kom med askan efter sitt barn som dött förmodligen vid förlossningen =( sååå himlans sorgligt. gaa. var nära att jag började lipa där. men sånt får man ju inte göra. så jag klarade mig. hehe.

stället har värsta fina grejjerna så det ska bli kul o jobba med deras maskinpark. o så har man personliga gräsklippare! o egna redskap o selar o sånt! sååå skönt! o så har de tvätthall o egen bensinstation o sådära så man kan hissa upp bilar o sånt. lyx lyx värre! najs.

dax o käka!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, det låter ju som ett drömjobb för dig ändå. Vad härligt med fräscha grejer! :-)

2009-03-31 @ 09:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0