O så lite bilder...

Jaaa. det är lite dåligt med bilder i bloggen men oftast så uppdaterar jag ju på morgonen, när jag käkar frukost, innan jobbet så det blir lite stressigt. hehe. men nu kommer det lite bilder.



De finfina roserna som jag fick från linus när vi firade vår 2000 dag i onsdags!
de står på toan för det är enda stället som katterna inte kan komma o riva ner dem
när vi stänger dörren. hehe. blev ganska snyggt med fönstret som bakgrund tycker jag!


Tsool på liseberg.



Min katt den har 3 framben.... 3 framben har min katt.... o har han ej 3 framben.... så är det ej min katt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sööööt kissemiss! :-)

2009-06-08 @ 15:09:51
Postat av: Alexandra

har jag ju berättat :) Vi ska till zakynthos :D

2009-06-08 @ 18:11:09
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0