LOK står när de andra faller!

Igår vart jag o Älsk på liseberg o kollade in The Soundtrack Of Our Lives. Bandet jag brukar kalla "mina husgudar". fast nu vart det bra längesen jag blev helt exalterad av dem. hum. jag o recensenten i GP tycker samma om konserten. 3/5! hehe. precis innan konserten skulle linus gå o handla glass o jag stod kvar o väntade. skulle ha följt med!

Linus sprang på en gammal praktikant från sitt jobb. nämligen trummisen i f.d bandet LOK!!! de var sååå jävla grymma! gu va jag har röjt till deras låtar på fester o på konserter! attans va bra de var!!! LOOOKPEEESST. segt att jag inte följde med o skakade tass med trummisen. hehe. 

Idag vet jag inte va som händer. är väl ganska öppen för förslag. lite sugen på o färga håret, puzzla, spela spel o kanske träna. fast just nu är jag lite seg.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0