Tapetsering



I helgen har vi grejjat med gamla lägenheten. så gott som alla rummen ska tapeteras om så det har varit mycket slit med allt. grejjat o spacklat o sånna grejjer. jag o pappa tapetserade hela vardagsrummet. har aldrig varit med o tapetserat innan o det var ju svinkul! grundgrejjerna med o riva ner de gamla tapeterna o det vart svintråkigt men o tapetsera var ju hur kul som helst!

Japps. jag har datorförbud men ett litet inlägg har väl man inte dött av? hum. fast jag mår fortfarnde inte bra så jag får nog ta o sluta nu tyvärr.


Pappa ta det sista i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duttiga ni har varit! :-D

Var försiktig med din arm bara. Kram!

2009-01-19 @ 18:22:57
Postat av: Sara

Snäll pappa du har :) Ta hand om armen.. Kram

2009-01-19 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0