Oliver på sjukan.



Oliver är på sjukan för att få tänderna fixade idag. hittade denna oootroligt söta hund på sjukan. frågade ägaren om jag fick ta kort på den. för den har ju samma frissa som linus!! såå söt med MASSA dreads!! hade ju sett så roligt ut om linus hade en sån hund! fniss.



såg ju ut som en liten mopp som gick runt! gaa så söt!


för övrigt så blir det väl ingen mäklare av mig. känns ju inte så motiverat o flytta när man precis har flyttat till en stor fin lya. inget kul o flytta ifrån linus o vänner heller. o alla djuren måste ju få plats åså. kan ju inte bo i studentrum direkt! suck. får vä hoppas att jag kommer in i borås till hösten istället. det hade ju varit lite lättare..... vill ju bli mäklare ju!!!

Kommentarer
Postat av: Helena J

Hihi, såg såna hundar på MyDog-mässan. Hur coola som helst! :-)



Jaa, du får fortsätta söka till Borås istället. Vill ju ha kvar min Polly i Götet juuuu. :-)

2009-01-09 @ 09:08:12
Postat av: Helene

Kom du in i Malmö, så har du säkert chansen att komma in i Borås!

2009-01-09 @ 12:35:29
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åh. en Puli`?

2009-01-21 @ 12:37:25
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0