Guldbaggen.

Ja, igår var det ju guldbaggen igen. det var helt oki. årets 2 bästa filmer fick flest priser. 5st var! "Låt den rätte komma in" och "maria larssons eviga ögonblick" var filmerna som fick flest baggar. 2 helt underbara filmer. var och såg världspremiären på låt den rätte komma in i våras. regissören var där o lite skådisar åså har jag för mig. filmen bygger på en bok av john ajvide lindqvist och han fick även en bagge för bästa manus! fast han var tyvärr inte där. diggar han stenhårt o har läst böcker med honom nu de senaste.

men det bästa bästa bästa var såklart att min löööööve alla kategorier MIKAEL PERSBRANDT fick sin FÖRSTA (!?!?!) guldbagge!! lånar en bild från aftonbladet på honom. gaaa. sååå sexiiiiiiig! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till att han äntligen fick en bagge :) Ha det gott gumman.

2009-01-14 @ 10:07:47
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Sara

Jag glömmer oftast att gå in på viktklubb så till stor hjälp har det inte varit :) gäller att ha lite jävlaranamma. Tänkt ta krafttag i det där nu när det är nytt år. Gick inte så bra som jag velat förra året. Tack för den söta kommentaren, men jag behöver minska i vikt för hälsans skull, mådde rätt dåligt när jag väntade Mathilda och hade högt blodtryck, vill inte vara med om det igen den dagen det blir tal om syskon.... Kram

2009-01-14 @ 10:18:31
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0