Föda Barn...

Idag är min gymnasiepolare Maria på BB för att föda barn. hehe. hon har gått över tiden med 8 dar så idag är det dax. lycka till! glad att det inte är jag som ligger där idag. hua.

själv ska jag iväg till draken o se Kareokekungen. hehe. såg vägen hem igår som handlade om knutbymordet. se den inte. hua va kass! men läs gärna rec om den på gp. haha. de jämförde den med en dålig porrfilm. asg! för att den va så dåligt gjord. fniss.

liiiite lättad nu för jag får pengar nästa torsdag. puh. trodde jag skulle behöva genomlida hela februari åså utan pengar. fick ju halv lön i dec så det har ju inte direkt varit rikt på sistonne.... blä.

nedu. dax o åka vagn/läs mer i christer fuglesangs spännande bok/gå på bio.




Kommentarer
Postat av: Helena

Var hittade du recensionen på GP?

2009-01-28 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0