Operationsdags.

Mmm. operationsdagen närmar sig med stormsteg. har väntat i nästan 1 år på att få göra en artroskopi! Titthållsoperation i mitt ena knä! har haft ont i 1 år nu, så man börjar ju vänja sig nästan, man kommer knappt ihåg hur det kändes när man inte hade ont i knät. får se om de hittar nått skumt i det annars får man väl bara bita ihop resten av livet. suck.  på torsdag ligger jag för kniven iallafall. hoppas att jag mår bra efteråt så jag kan gå o åka vagn hem!



Blä. klarar knappt o kolla på denna bilden. (finns även bilder på google där de visar på riktigt ben. hua, läskigt som fan) ska nog sluta surfa runt o leta fakta. hehe. Jag har dock tänkt ett steg till o har idag anmält mig till donationsregistret! om nått skulle gå fel lixxom, så är det ju kanon o vara med i det så de vet va de får göra med min kropp!

Kommentarer
Postat av: Ema

det kommer gå bra.

det är ett rutiningrepp.

sen tycker jag du ska tjata dej till en tid till sjukgymn. Jag går hos en nu för mitt knä, eftersom styrketräning inte var nån höjdare, gör mer skada än nytta. Men sjukgymn vet precis vilka delar av knät som ska tränas. Rekomenderar stark!!

2009-02-16 @ 13:57:45
URL: http://emabgood.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nämen, en artropatient :P Blir operationen på Mölndal eller Östra? Vem ska operera? Nu är du ju inne på mina områden - ortopedi =)



Säg till om du behöver råd eller hjälp med nått... =)



Kram

2009-02-16 @ 15:37:13
URL: http://thingcalledlife-angel.blogspot.com
Postat av: Helena

Men vännen, inte dör du väl av en titthålsoperation i knät i alla fall? ;-) krama Men det är bra att göra sitt val i donationsregistret. Har jag också gjort, även om jag inte riktigt minns hur jag valde då. :-P

2009-02-16 @ 15:58:46
Postat av: Anonym

Det där har jag också gjort.... titthålet alltså... dom fixade min minisk när jag gjorde det också. fick sova hela tiden så jag minns inte så mycket. bara att knät kändes som en fotboll när jag vaknade. det kommer gå jättebra. kram

2009-02-16 @ 22:18:55
URL: http://camilla-martinsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0