Nya puzzel!

Det blev 2 nya puzzel idag! Detta med bilar 500 bitar.

O sen denna med flygplan 1500 bitar.



Kanske inte världens roligaste motiv men jag kände för puzzel med stora grejjer på o inte så "plottrigt" med tex massa människor där man måste kolla på bilen hela tiden för att veta var man ska lägga varje bit. bättre med lite större så man kan samla på färger o sen klura ut själv =) hehe. 

japps helena, det var inte alls lätt o hitta nån cd på allum. fanns ju ingen skivaffär där!! sprang igenom allum på 30 min typ. shoppade puzzlena först så det va så tungt o bära på så sen hade jag inte lust o gå i massa affärer. hehe. 

funderar på o käka o sen åka o träna. får se hur det blir. har ju inte tränat på jätääätätettelänge nu. känns som jag varit sjuk i 23+034044 dagar typ. o efter torsdag nästa vecka kommer jag ju knappt o kunna gå förmodligen så då är det kanske bra o träna lite innan. har ju redan fryst mitt gymkort en gång o det är ju max.

Kommentarer
Postat av: Miralin

Ja visst är de roliga. :)

Jag sitter och dreglar lite över dina nya pussel och är avundsjuk! :D

2009-02-12 @ 08:20:06
URL: http://miralin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Sv: Fast de har inte gelatin i sig, det står inte med på innehållsförteckningen i alla fall. Brukar inte gelatin vara i sega godisar förresten? Emser är ju stenhårda :)

2009-02-12 @ 12:47:10
Postat av: Alexandra

Hehe.. Brukar inte fira sånt. Och den här resan gjorde vi mycket för att komma bort lite, och för att vi sa vi skulle göra nåt kul efter vi va sjuka på nyår :P Men sen behöver man komma bort ibland oxå! =D Oavsett om det är lång bort eller inte. Ha en bra helg

2009-02-12 @ 17:23:15
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0