Doomedagen var här!

Idag har det varit action på min gata. vaknade av att det var ett jävla liv utanför fönstret. folk som pratade o så lät det som det regnade skitmycket. när jag kollade ut var det värsta flodvågen som forsade förbi!!?!!? tänkte att nu är doomedagen nära! hehe. gick o kollade vid fönstret mittemot o det var likadant där! vart helt galet. lät högt som fan o det var vatten överallt! det bara forsade fram skitfort!

det var nått rör som hade gått av så det har varit massa brandmän o rörfolk o grejjat här! värsta action! filmade med min mobil men vet inte hur jag ska lägga upp filmen här lättast. måste jag skaffa nått jädrans youtube konto då? hum.

för övrigt har jag grejjat endel idag o puzzlat bilpuzzlet. snart ska jag köra linus till replokalen med massa grejjer o sen ska jag käka lasagne o kolla på du är va du äter o lyxfällan!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hojta till om du kommer över ikväll! :-)

2009-02-13 @ 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0