Dagen före operationen....

hua. EXAKT om 1 dygn 9.15 ska jag vara på sjukan imorn. hua hua. men jag kommer nog att överleva hoppas jag.

idag är det alltså massor o göra. ska upp till gamla lyan nu o besiktiga den. sa jag att vaktis inte alls var nöjd med våra tapeter eller tapetseringen så han ska ta med en målare som ska godkänna det !?!?! galet! kommer alltså inte alls att gå bra.

sen är det massa smågrejjer som ska fixas idag. mesta handlar om städning o disk. eftersom linus är allergisk mot sånt så måste jag fixa allt innan operationen. o så måste jag handla mat o våtservetter. hehe. får ju inte duscha på en vecka... lagom trevligt... sääärskilt när man har m*ns nu åså. fyfan så ofrächt!

nedu. håll tummarna för mitt knä imorn va?!

Kommentarer
Postat av: Ema

varför får du inte duscha?

Låter ju helt orimligt!!

Dom i gbg verkar ju vara helt lost.

2009-02-18 @ 10:17:18
URL: http://emabgood.blogg.se/
Postat av: Helena

Men nu får väl Linus ställa upp lite, va?

2009-02-18 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0