Mellandagsshoppat!!

jag o helene vart i gvd o mellandagsshoppade idag. jag gjorde vääärsta fyndet på babyproffset. en åkpåse för 99 pix!! helt galet. åkpåsar brukar kosta runt 600 pix så det vart ju helt otroligt. jättejätteglad. sen så shoppade jag lite muminkläder till bäbis på lindex åså =) o en bh till migsjälv. fniss. ja sen halkade vi mest runt i gvd. svinhalt överallt! helene fyndade lite på lindex åså. o sen var vi lite i kapp ahl men det var bara skit där. o sen så fanns det lixxom inte så många mer affärer o kolla i. hehe.lagom mellandagsshopping!!!

bildbevis kommer när jag kommit till götet!!

vaggan till bäbisen åker åså med till götet imorn!! myyyyys. farfar har byggt vaggan o pappa o hans syskon har legat i den o jag o bror o mina kusiner. så mysigt! =) 6v kvar till bäbis. eller 8v som längst!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0