ÅRSKRÖNIKA!

Yes. inte många dagar kvar till 2010... eller TIMMAR menar jag såklart. fniss. visst längtar man till 2010 men endå lite ångest. jag kan inte skjuta upp o säga att förlossningen är "nästa år" sen.. hum. men visst ska det bli underbart när bäbisen väl är ute! =))

årskrönika kanske man ska ha? hum. varit ett ganska bra år. började dock inte så bra med att chefen på mitt förra jobb bara tyckte jag skulle jobba i 4 mån!!?! (tack för den när jag jobbat där i 3 säsonger!) men det blev ju sååå mycket bra ut av det eftersom jag bytte jobb till kyrkogård i kungälv och det har varit helt fantastiskt roligt varje dag på jobbet! världens goaste jobbarpolare o underbart jobb!!!!

har ju även opererat knät i feb. en skräckupplevelse. hua. operationen gick bra men mitt knä är igentligen sämre än va det var innan så det känns väldigt meningslöst. men men. är väl bara o vänja sig att man kommer må kasst i knät resten av livet.

bästa bästa bästa med detta året är ju såklart att jag har varit gravid sen i maj!! så det känns som jag varit gravid typ hela året. hehe. det är supermysigt o vara gravid även fast man har endel krämpor och oroar sig massor. men det var längesen jag mådde så bra både psykiskt o fysiskt! har bara varit sjuk 3 dar från jobbet på typ 9 månader!! har mått topp! =)

jag har träffat många nya vänner och även träffat många gamla vänner igen o det har varit roligt. annars känns det mest som jag har jobbat o varit hemma mest. o gått massa på bio då. fniss. har ju tagit lite på krafterna att vara gravid och att pendla till/från jobb. men det har varit ett mysigt år!!

jag har haft mina 2 marsvin o 2 katter hela året åså. piggisarna är ju gamla och har sina "krämpor" men inget som stör dem. hoppas att alla djuren mår fint till nästa år.

som nyårslöfte får man väl säga att jag ska försöka bli en bra mamma! man brukar ju mest ha snack om att bli smalare i sina nyårslöften så det får jag väl ha med åså. blir ju några kilo lättare efter förlossningen iaf. fniss.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Naww, vilken fin årskrönika. :-) Du blir en toppenmamma!! :-)

2010-01-08 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0