2v kvar till julafton!!

Ojojoj, idag är det 2v kvar till julafton. o jag har ju inte köpt nån julklapp alls än. inte för att jag har så många o köpa till heller, men men. får väl ut o slåss med folk lite nästa vecka kanske =) jag o älsk ska inte byta julklappar iår. vi ska gå på profylaxkurs ist. ska dit på lördag o sen nästa lördag åså! sviiiiindyrt är det, men det kommer att vara värt det!

Tomten vart hos oss inatt! han hade julpyntat min tvätt! =) så sött!



v.30 bäbis!! tagit i helgen. så nu är vi i v.31. bara 9v kvar. men det kan lika gärna vara 7v kvar. eller 11v eller idag! det vet man inte!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Får inte ni profylax via föräldragruppen? Det fick alla i Katrineholm när vi gick, fast vi gick ju inte föräldragruppen utan hade en superbra bm som skulle ge oss det vid ett xtra tillfälle, fast vi hann aldrig med det ändå... Finns två jättebra böcker som jag tycker du borde läsa... Kommer bara inte på vad dom heter just nu.... ska kolla upp det.... kram

2009-12-10 @ 18:01:13
URL: http://camilla-martinsson.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Kom på vad boken hette: "Att föda" av Gudrun Abascal, hon har även skrivit "Att möta förlossningssmärtan" De böckerna hjälpte mig jättemycket. Hann precis läsa ut den sista innan Wille kom.... :) Andningstekniken i de böckerna passar inte för alla, Men för mig var det väldigt självklart att jobba med andningen eftersom det är mitt jobb... :)

2009-12-10 @ 21:57:22
URL: http://camilla-martinsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0