1 vecka kvar!!

1v kvar till julafton!! o jag har fixat alla mina julklappar. naaajs. ska bara hämta ut pappas paket från leveransstället på torget =) o 2v kvar till nyårsafton då. vet inte vad jag ska göra då. är ju inte så sugen på att åka på värsta röjarfesten utan kanske ha lite folk här hemma, men alla är väl upptagna? tacopaj någon? =) fniss. jaja, fira nyår själv går väl kanske åså? är ju aldrig ensam här hemma heller. o ensam är jag ju aldrig med bäbis i magen heller. full fart på bäbisen nu. nästan lite svårt o andas när det sparkas för fullt. fniss.

linus jobbar över idag åså. trrrååååkigt. han är inte hemma förren vid 20 =(( nu ska jag ta o städa lite hos piggisarna!!



slänger in en söt julbild på linusen från 2005 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0