mmmmikael Persbrandt



igår fick jag se micke på stora vita duken. såg nya beckfilmen där han typ har huvudrollen. tur att han var med annars hade jag nog gått därifrån. den vart helt sjukt dålig. 1,5/5 får den av mig. hua. fast micke vart ju snygg men lite vääl skäggig. hehe. nu vet jag ju på vilken gata han bor. hans tjej skrev det på sin blogg. smart! han har ju precis blivit pappa igen åså. grattis!

nu ska jag snart iväg med min jävla huvudvärk o gå på bio igen. ska se inglorious basterds eller hur det nu stavas. pepp pepp! måste må bättre än såhär för att jag ska kunna jobba imorn. sux. men men. biobiljetterna köptes ju i början av veckan o då hade jag ju inte planerat o bli sjuker =(

Kommentarer
Postat av: Helena

Tjaaa! Men du, hans adress kan man ju bara söka upp på birthday.se? ;-)

2009-08-30 @ 18:11:25
Postat av: polly

aha där ser man =)

2009-08-31 @ 05:53:28
Postat av: ♥ Tjelsi - Bipolär/ Borderline blogg ♥

vilken adress är det dit då?

2009-09-01 @ 02:26:33
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Ema

nu kan man läsa min blogg igen. Tänker inte låta nån bestämmer över mitt liv..

Kram

2009-09-02 @ 07:31:27
URL: http://emabgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0