Helgen.

Björn Dixgård

FOTO: ALEXANDER FYRDAHL


I fredags var jag i lisebershallen o kollade på Mando Diao. Eller mest så kollade jag ju på Björn Dixgård! gaaa. va sexig han är! mums mums mums. Tror nog att han kanske kanske har gått om Mikael Persbrandt på min lista. hehe. Det är nått speciellt med musiker! Tur att jag har min egna rockstar åså! =) Mando vart bra som alltid. Bäst var Ode To Ochrasy i nästan aukustisk version och sen Dance with somebody. ojoj så bra det vart!

Igår vart jag o linusen uppe på ramberget o grillade o solade. mycket mysigt o varmt! försökte att inte ha solglasögonen på mig för mycket men tyvärr syns det idag vart jag hade dem. haha. på kvällen vart jag hos en jobbarpolare. vi våldgästade en anna jobbarpolare som höll på o tappa hakan när jag ringde på dörren. hehe. sen blev det lite grillning o en halv film. den va så nedrans kass. haha.

Idag är det städning som gäller. hade varit kul o lira lite spel eller gå på bio åså. får se va som händer under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0