Glad Påsk på er!

yes. påskafton idag o jag har inte gjort nått vettigt alls. glott på tv en massa o suttit vid datorn o planterat lite blommor =) hehe. borde verkligen gå ut snart. är ju trotts allt 17.9 grader i skuggan!!?!?!? coolish!

linusen är hemma hos sin mamma i helgen o jag är själver o har tråkigt. hehe. fast jag passar på o träffar x-jobbarpolare. 3st blir det under helgen. najs. igår var jag hos lena. de va trevligt. vi käkade på indiskt ställe. satt på deras uteservering typ vid kl 18 o bara t-shirt! hur najs som helst. tog kort på oss åså. men det blev helt fruktansvärt hemskt så det ska minsann inte ut på internet! hahah. fast vi skrattade länge åt det! fniss.

vill sitta ute på min balkong medans det är sol där o läsa min ena bok, men nån cp-granne spelar musik skiiiiithögt o har balkongdörren öppen så det bara ekar mellan husen. sux. jävla egoist! jag kan fan åså spela högt om det nu är så! sux!! kanske får jag ge mig ut med ljudbok i skogen ist. lite jobbigt o läsa/lyssna på 4 böcker samtigt. hehhe.

GLA´Påsk på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0